Шановні покупці! Електронні посібники, представлені на сайті, доступні тільки для оптових покупок (від 2 000 грн). Щоб зробити оптове замовлення, пишіть на електронну скриньку tmrozumniki@ukr.net
×

Новини

ВКонтакт Facebook Google Plus Одноклассники Twitter Яндекс Livejournal Liveinternet Mail.Ru
АКАДЕМІЯ SMART KIDS. Як ігри для навчання подружили вчителів 30.01.2019

АКАДЕМІЯ SMART KIDS. Як ігри для навчання подружили вчителів

Якщо навколо – сніг та мороз, то тут – неодмінно затишок. У по-домашньому рідному «Сонячному Провансі», що в містечку Сатанові на Хмельниччині, зустрілися 18 вчителів. Так розпочалася історія ще однієї дружби в проекті Smart Kids. Не знайомі раніше, тепер вони вітають одне одного зі святами та діляться новинами про себе та своїх учнів.

Протягом грудня на сайті http://trening.rozumniki.ua/ тривала реєстрація на навчання в Академії Smart Kids. На цьому ж сайті було невеличке домашнє завдання. Учасникам потрібно було підготуватися до зимової сесії – пройти відеотренажери з користування електронними ресурсами та електронним журналом вчителя.

Розпочалося навчання 16 січня. Для когось це було перше знайомство з проектом «Розумники». А хтось приїхав на тренінг вже удруге чи утретє. Проте щоразу учасники дізнавалися про нові розробки для освіти та відкривали для себе цікавий досвід використання електронних ресурсів у школі.

Учителі, мов справжні дослідники, опановували конструктори Boteon для початкової школи. Це прості та водночас цікаві моделі, що допомагають дітям вивчати навколишній світ, явища, процеси, механізми. Наприклад, конструктор «Лабіринт» призначений для орієнтування та побудови маршрутів на місцевості. За допомогою «Абакуса» можна виконувати арифметичні дії. А «Телурій» дає можливість учням власноруч зібрали модель Сонячної системи. Вражає, якими цікавими можуть бути уроки з використанням конструкторів!

Через гру можна пояснювати навіть складні та серйозні речі. Учителі проекту Smart Kids активно користуються ігровими ресурсами і бачать, як їхні учні легко сприймають нові знання у форматі гри. Окрім електронних ігрових ресурсів стають у пригоді настільні ігри з математики («33 і 3 бобри») та мови («Читака»). До речі, вчителі проекту активно долучаються до створення нових ігор та співпрацюють із видавництвом як автори. Саме так народилася гра «Білчин склад» Олени Гоголь, учителя Кловського ліцею № 77 м. Києва. Можливо, саме ваша ідея незабаром втілиться у вигляді гри для навчання.

Під час тренінгу вчителі мали змогу попрактикуватися у створенні завдань для учнів, використовуючи дидактичні матеріали на магнітній основі. «Ми створили магнітно-маркерний планшет, – розповідає Ігор Каплаушенко, співзасновник мультимедійного видавництва «Розумники». – Планшет міцний, тому що має слугувати довгий час. Безпечний – не має деталей, які можуть зламатися. Досить великий, на нього зручно покласти аркуш А4 із завданням та кріпити магніти. Цей планшет з одного боку маркерний, щоб писати сухостиральним маркером і стирати. Нещодавно ми розробили експериментальну модель – розграфили планшет на клітиночки і косу лінію, щоб діти в першому класі училися писати. З іншого боку планшет вкритий шаром заліза контрастного кольору, на який кріпляться магніти. Учні можуть виконувати дуже багато різноманітних завдань. Цікаво, що в інклюзивних класах магніти стали незамінним засобом навчання. Навіть якщо діткам складно щось написати, вони виконують завдання на рівні з іншими дітьми в класі. І, таким чином, швидше адаптуються. Електронні освітні ігрові ресурси також активно використовуються дітьми з особливими потребами. Адже відповідь на екрані достатньо перетягнути пальчиком».

А ще в Академія SMART KIDS 2019. Зимова сесія вчителі навчалися… як боротися зі стресом. Психолог і арт-терапевт Тетяна Тамакова показала рухи, що допомагають опанувати свої емоції. Фізкультхвилинки із елементами синхрогімнастики можна практикувати в школі, разом з учнями. Гарний настрій гарантований усім!

Тренінг тривав аж чотири дні. За цей час учасниці з різних областей змогли дізнатися одна про одну чимало цікавого. На початку їм допомогла в цьому гра-знайомство, у якій гості Академії заповнювали анкету, а потім – об’єднувалися в групи за інтересами. А під час завершального вечора у французькому стилі ці анкети слугували підказкою – людині, яку вгадали за описом, вручали сертифікат про завершення навчання. Звісно ж, відгадали усіх. Когось «видало» вміння сідати на шпагат. Комусь не вдалось залишитися інкогніто завдяки вмінню водити трактор (!) чи захопленню стрибками з парашутом.

Щиро вдячні всім учасникам, які завітали до Академії. І вже чекаємо на наступній сесії виїзного тренінгу – вона відбудеться навесні. Де і коли саме, повідомимо пізніше на сайті http://trening.rozumniki.ua/ та сторінці Тм Розумники https://www.facebook.com/rozumniki24/

Висловлюємо подяку за співпрацю друзям та партнерам проекту «Розумники», а саме: ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН», Epson, Microsoft, Acer, Інституту інформаційних технологій та засобів навчання НАПН України, Інституту модернізації змісту освіти МОН України.


Повернення до списку