Новини

ВКонтакт Facebook Google Plus Одноклассники Twitter Яндекс Livejournal Liveinternet Mail.Ru
НАСТІЛЬНА ГРА ДЛЯ ДІТЕЙ «33 і 3 БОБРИ» 24.07.2018

НАСТІЛЬНА ГРА ДЛЯ ДІТЕЙ «33 і 3 БОБРИ»

«33 і 3 бобри» – захоплююча настільна гра для дітей.


Мета гри:
формувати та удосконалювати навички усного рахунку в дітей; розвивати їхню логіку, увагу, пам'ять та швидкість реакції. Вчити дітей радіти успіхам друзів, навіть якщо це змагання і хтось програє.


Сюжет гри наближений до реального способу життя бобрів.
Цих дивовижних тваринок називають справжніми будівельниками. З гілок та повалених дерев бобри споруджують загати і греблі, тим самим вони підтримують певний рівень води біля свого житла. У зведенні греблі бере участь уся бобрина сім`я, при цьому їх робота неймовірно ефективно скоординована і розпланована. Кожен виконує свою частину роботи, при цьому ніхто не байдикує і не робить зайвого.
Кожна сім’я бобрів має свою територію, і не заходить на чужу.
Ось такі бобри – дивовижні будівельники.


Рекомендуємо гру для учнів початкової школи, а також для сімейного використання, та самостійного дозвілля дітей віком від 5-ти років.

КОМПЛЕКТАЦІЯ ГРИ
1. Ігрове поле – це уявна територія з водоймами, де мешкають бобри
2. Набір блакитних карток з числами в межах 20. Ви можете регулювати рівень складності гри, використовуючи тільки числа в межах 10 чи 15.
3. Набір двосторонніх карток з бобрами та числами на додавання та відніманні (кладуться в мішечок).
У простішому варіанті гри можна використовувати тільки додавання. Для більш досвідчених математиків – і віднімання.
4. Картки «Джокер».
5. Мішечок для карток.
6. Інструкція для гри.

ПРАВИЛА ГРИ
Кількість гравців: від 2 до 4.
Завдання: допомогти бобрам перегородити усі водойми на своїй території, щоб утворилась гребля, у якій бобри збудують своє помешкання. А в цього допоможуть навички усного рахунку.
Територія бобрів – це три суміжні струмки по вертикалі, або по горизонталі.
Мета гри – зібрати якомога більше карток з бобрами.

ХІД ГРИ
Покладіть ігрове поле в центрі столу. Набір карток з числами блакитного кольору, переверніть та покладіть їх у центрі ігрового поля.
Першу гру може розпочати наймолодший гравець, або гравець, який дістане із мішечка картку з найбільшим числом. Наступну гру – той хто виграв попередню.
У свій хід гравець перевертає блакитну картку і на ігровому полі з’являється число, наприклад, число 8. Саме це число має бути результатом обчислення, при додаванні або відніманні чисел на картках, якими перегородили 3 струмки.
Гравець дістає з мішечка картку з бобром та вказаним на ній числом. З однієї сторони цієї картки – число на додавання, а з іншої сторони – те ж саме число на віднімання.
У нашому випадку – це число 3 і саме таку кількістю гілок ви бачите на картці. Цю картку гравець розміщує на ігровому полі. Оскільки вона перша, то обчислень ми не робимо.
Хід переходить по часовій стрілці до наступного гравця. Він з мішечка дістає картку, наприклад, з числом 6.
На ігровому полі ще не закриті усі 3 струмки, тому хід перегодить до третього гравця.
Третій гравець дістає з мішечка картку, наприклад, з числом 5. Він прораховує можливі варіанти, так щоб у результаті обчислення отримати число 8. 6+3+5=14 або 6+3-5=4. Обидва варіанти не дають у результаті число 8. Отже, гравець не може покласти цю картку на третій струмок території, але на полі ще багато вільних струмків, які він може перекрити.
Наступний гравець дістає з мішечка картку, наприклад, з числом 1. Далі прораховує такі можливі варіанти, щоб у результаті обчислення отримати число 8. Підходить варіант: 6+3 – 1 = 8. Кладемо картку у відповідне місце. Тобто, четвертий гравець допоміг бобрам загатити греблю. Він зробив на 3-х струмках плотини із карток з цифрами, які в результаті дій дають число 8.
При цьому, учасник гри повинен вигукнути фразу: «Три бобри!». Усі інші гравці у відповідь плескають у долоні і вигукують з посмішкою слова: «Молодець!», «Супер!».
Далі всі 3 картки з бобрами, які склали число 8, гравець забирає собі (це його виграш) і змінює блакитну картку з результатом обчислення на іншу, поклавши попередню вниз.
Хід переходить до наступного гравця, гра продовжується далі.
Серед карток з бобрами – є картки «Джокери». Гравець, якому пощастило витягти цю картку, може озвучити будь-яке число, потрібне для отримання необхідного результату.
Наприклад, якщо на ігровому полі є числа 4 і 5, а результат обчислення – 13, то витягнувши картку «Джокер» та виконавши усні обчислення: 4 + 5 = 9,
13 – 9 = 4 гравець повинен вигукнути фразу: «Три бобри! Число чотири!».
Якщо все правильно – йому аплодують і хвалять, якщо гравець помилився в обчисленні і назвав число неправильно, інший гравець може вигукнути: «Стоп!» і назвати правильне число. Наприклад: «Стоп! Не чотири, а три!» У такому випадку, гравець, який назвав правильне число, забирає виграшні картки собі.
Якщо під час гри на ігровому полі залишається декілька порожніх місць для карток з бобрами, а гравець витягує з мішечка картку з числом, яке не підходить до жодного порожнього поля, то цю картку гравець залишає в себе, відкладаючи її окремо від карток, що він виграв. А коли до цього гравця знову переходить хід, він повинен спочатку спробувати використати на ігровому полі картку, що залишилась від попереднього ходу. Якщо картка знову не підходить, то гравець витягує з мішечка нову картку. Якщо і вона не підходить, то хід переходить до іншого гравця.
Гра триває до тих пір, доки не закінчаться картки з бобрами. Саме кількістю цих карток ви можете регулювати тривалість гри та рівень її складності. Переможцем гри стає той учасник, який назбирає найбільшу кількість карток з бобрами. Можливий також результат, коли кілька гравців наберуть однакову кількість карток. У такому разі вони можуть зіграти між собою коротку гру, хто першим виграє одну картку, або порахувати у кого більше виграних «Джокерів».

Вдалої вам гри!


Повернення до списку