Дослідно-експериментальна робота всеукраїнського рівня за темою
«Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)»

Бажаєте долучитися до проекту – і на своїх уроках використовувати електронні освітні ігрові ресурси? Долучайтеся до спільноти вчителів-новаторів Smart Kids!

Просто зараз дізнавайтеся про умови участі у дослідно-експериментальній роботі:

тел.: (044) 483-99-94, (098) 809-56-53, (063) 030-19-10

e-mail: smartkids@rozumniki.info

Важливо! Зразки документів для офіційного підключення до проекту будуть доступні для завантаження на початку нового навчального року.


Педагогічний експеримент розпочато згідно Наказу Міністерства освіти і науки №564 від 8.05.2014р. "Про проведення дослідно-експериментальної роботи з метою прогнозування моделі використання в початкових школах освітніх електронних ресурсів на компьютерних пристроях різного форм-фактору з метою покращення та підтримки навчально-виховного процесу".

Термін старту експерименту: з 10.05.2014.


Кількість учнів та вчителів задіяних в експерименті:
2014/15 навчальний рік — більше 100 осіб
2015/16 навчальний рік — більше 1000 осіб
2016/17 навчальний рік — більше 12 000 осіб

Експеримент ініціювали та підтримали:

Міністерство освіти і науки України

Інститут іноваційних технологій та змісту освіти МОН України

Інститут інформаційних технологій та засобів навчання НАПН України

Інтел Україна

Майкрософт Україна

Видавництво "РОЗУМНИКИ"

ТОВ "Навігатор"

Prestigio

Навчальний контент експерименту:

Педагогічні ігри «РОЗУМНИКИ» - захоплюючі програми, які дозволяють дітям отримати міцні й глибокі знання з предметів шкільної програми.

Педагогічні ігри «РОЗУМНИКИ» відповідають вимогам сучасної школи, оскільки створені спеціально для лінійки сучасних персональних пристроїв з підтримкою Multitouch. Простота і доступність управління дозволяють дітям самостійно працювати з програмою, веселі анімовані персонажі і система мотивації викличуть інтерес, а звуковий супровід допоможе швидше і краще запам'ятати новий матеріал.

У навчальних програмах вдало поєднуються традиційні та інноваційні технології навчання, матеріал подається закінченими логічними блоками в доступній ігровій формі.

В педагогічних іграх реалізовані основні принципи навчання і закладено його кінцеву мету.

Програмне середовище експерименту:

Управління класом Classroom Management це безмежні можливості для спільної роботи учнів та викладача, дозволяючи готувати та проводити тести та екзамени з моментальною трансляцією відповідей учнів на пристрій викладача, працювати з групою учнів, або з кожним окремо.

Майкрософт Офіс 365 пакет послуг у хмарі Microsoft Office 365 пропонує найсучасніші технології для сумісної роботи та об’єднаних комунікацій вчителю та учням.

Технічне обладання експерименту:

Пристрій вчителя
Impression X70.04

Ультратонкий ноутбук поєднує у собі потужність, надійність та ультракомпактний розмір, посилена батарея дає змогу працювати до 8-ми годин без підзарядки.

переглянути

Пристрій учня
Impression 110ES, Palace Hill

Універсальний пристрій Intel ® Education 2 в 1, має поліпшені протиударні характеристики. Посилений корпус витримує падіння з висоти до 70 см, захист від проникнення вологи і пилу дозволяє використовувати пристрій в школі та за її межами. Пристрій оснащено безкоштовними додатковими програмами, які можуть із успіхом використовуватись для дослідно – познавального вивчення природознавчих наук у початковій та середній школі (мікроскоп, камери спостереження, малювання)

переглянути

Інтерактивний дисплей
Prestigio Multiboard

Prestigio Multiboard представляє собою моноблок з великим ударостійким LED-екраном та універсальною Touch - технологією, яка забезпечує одночасну роботу з екраном одразу декільком користувачам. Пристрій обладнаний процесором Intel Core i5 та працює під управлінням ОС Windows 8.1.

переглянути

Мережеве обладнання
Cisco

Високошвидкісне мережеве обладнання, інтегрований сервісний маршрутизатор Cisco 800.

переглянути

Очікуваний ефект від експерименту:

Забезпечення рівного доступу до освітньо-інформаційних ресурсів та комп’ютерних технологій для кожного школяра в Україні.

Документи

Новини експерименту

Cільська школа з мультимедійним інтерактивним класом
Єдина в Україні сільська школа з мультимедійним інтерактивним класом розташована в мальовничому селі Лишня Макарівського району Київської області

Проект Smart Kids
«Розумники» презентували чотири свої продукти на зустрічі, яка відбулася 17 листопада 2015 в приміщенні ДНЗ №54 міста Киева

Робочі зустрічі від ТМ «Розумники» тривають.
21 травня фахівці ТМ «Розумники» провели робочу зустріч з адміністрацією, вчителями та батьками майбутніх першокласників спеціалізованої школи №14 з поглибленим вивченням німецької мови та школи №225 Оболонського району м. Києва.

Виставка-презентація новітніх досягнень у сфері інформаційно-комунікаційних технологій «ІТ для суспільства»
18 червня 2014 року в рамках проведення парламентських слухань в кулуарах ІІІ поверху сесійної зали Верховної Ради України (вул. М. Грушевського, 5, м. Київ) відбулася виставка-презентація новітніх досягнень у сфері інформаційно-комунікаційних технологій «ІТ для суспільства».

Педагогічний експеремент “Розумники”
Педагогічний екперемент “Розумники” проводить Міністерство освіти і науки України спільно з Інститутом інформаційних технологій та засобів навчання. Українські офіси світових гігантів Intel та  Microsoft, спільно з компаніями “Навігатор”, “Prestigio” та мультимедійним видавництвом “Розумники” підтримали даний експеримент технікою, обладнанням та програмним забезпеченням.

всі новини